عملکرد کلیه من است 5.6 چه می توانم انجام دهم آن را بهتر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عملکرد کلیه من است 5.6 چه می توانم انجام دهم آن را بهتر

"سلام، من آزمایش خون من پشت و عملکرد کلیه من 5.6 چه می توانم انجام دهم تا این بهتر است یا هر نوع درمان می تواند آن را بهبود وجود دارد؟" در واقع، یک رژیم غذایی خوب و عادت زندگی سالم برای ساخت این بیماری بهتر کمک می کنند. اگر شما می توانید یک درمان مناسب بر اساس این، شما قطعا می تواند عملکرد کلیه به حدی بهبود بخشد.

چه کاری می تواند با عملکرد کلیوی 5.5 بیمار انجام دهید تا آن را بهتر؟

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، یک رژیم غذایی مناسب و عادت زندگی سالم خوب برای بیمار بیماری کلیوی هستند، هر دو آنها را برای حفاظت از کلیه ها از آسیب بیشتر مفید است. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید یک برنامه رژیم غذایی را و به شکل یک عادت زندگی با توجه به شرایط خود (افراد مختلف دارای علائم مختلف، به طوری که آنها نیاز به رژیم غذایی مختلف).

آیا درمانی می تواند عملکرد کلیه را بهبود وجود دارد؟

در گذشته، آن سخت است برای بهبود عملکرد کلیه، اما در روز ما برخی از درمان ها خوب می تواند عملکرد کلیه را بهبود وجود دارد. یکی از درمان شناخته شده ترین پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است، با کمک این درمان، عملکرد کلیوی می توانید تا حد زیادی بهبود یافته است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و بافت فضا و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با کارشناسان ما در واتساپ، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. واتساپ ما: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: